1/13/2013

2013年スタートしました!

Happy New Year to you all! Hope you started your 2013 with lots of happiness and smiles.
新年明けましておめでとうございます。この2013年も変わらない応援をよろしくお願いします。
I started my new year in Chile! I had never thought of starting a year in Chile in my life. My first time on the South Hemisphere directly opposite from Japan.
今年は新年をチリで迎えました。チリで新年を迎えるなんて、これまで考えた事もなかったし、私にとっては生まれて初めての南半球!日本とは真っ逆さまです。

The trip was fantastic. I first traveled all the way down to Puerto Varas by bus seeing beautiful lakes and volcanoes, having delicious Chilean wine and food, and then came back to Santiago to dance with wonderful ATS dancers from all over Chile.
この旅行の最初の半分はバスでサンティアゴから南に向かって旅をしました。最終目的地は約900キロ南に下ったPuerto Varas。美しい湖や火山を見ながらの旅でした。残りの半分はサンティアゴへ戻り3日間のATSワークショップ。チリでもATSは多くの元気な女性達に愛されている事を知り、本当に幸せな3日間。最終日のショーでは多くの素晴らしいダンサー達のパフォーマンスに感動しました。

Puerto Varas


My WS

Thank you Chile for the wonderful start of my 2013. I am looking forward to meeting more smiling faces to dance with!

この2013年もより多くの笑顔との出会いがありますように!
If you are interested in hosting me in your area, please feel free to contact me. I have lots of new workshop material and exciting classes to offer!!